- فروشگاه تخصصی دانشجویی علم آموز تحقیق درباره گاهی واژه ها تاثیر گذاری واژه ها
پروژه دانشجویی، تایپ، ترجمه، تحقیق، پاورپوینت توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تهران در این سایت انجام می شود. جهت سفارش می توانید با مدیر سایت تماس بگیرید. shidasadeghnia72@gmail.com 09381529107 کسانی که قصد خرید فایل دارند و ایمیل ندارند می توانند از ایمیل مدیر سایت استفاده کنند. shidasadeghnia72@gmail.com

تحقیق درباره گاهی واژه ها تاثیر گذاری واژه ها

تحقیق درباره گاهی واژه ها تاثیر گذاری واژه ها

قالب فایل(ورد)

لینک دانلود پایین صفحه

تعداد صفحه:6

بخشی از متن

مقدمه:

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.

واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.

در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.

برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.

مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.

اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟

گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.

یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:

  • مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .
  • به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .
  • یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.
  • جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.
  • نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند.
  • سخت فراموش میشود و در خاطره ماندگار میشود، چه آنرا دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید. به ویژه اگر با یکی از شیوه های ثبت در حافظه نظیر سرود، شعر،تیزر و باتصویر همراه شود.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
filedd_1788517_8580.zip11.3k